آموزش رو خوانی قرآن کریم ( سی دی المعلم)

دانلود سی دی آموزش رو خوانی قرآن کریم ( المعلم ) 

این سی دی به روشی جالب به آموزش رو خوانی قرآن پرداخته به این صورت که ابتدا قاری (خلیفه الطنیجی) آیه مورد نظر را خوانده و سپس توسط دانش آموز (که صوتی دلنشین داره) تکرار می شه 

پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید

این یکی از همون سوغاتی هایی بود که توی پست قبلی قولش را داده بودم

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود سی دی 1 از سوره مجادله تا ممتحنه

تراک 1 

تراک 2 

تراک 3

تراک 4

تراک 5

تراک 6


تراک هایی که دانلودشان غیر فعال است به زودی فعال شده و مابقی سی دی ها متعاقباً برای دانلود بر روی وبلاگ در همین پست قرار می گیرد.

به دلیل حجم بالای تراک ها مجبور به پایین آوردن کیفیت آنها شدم (در حد متوسط ) در صورت عدم رضایت در بخش نظرات اعلام کنید تا کیفیت بالاتر را برایتان ایمیل کنم . یا در صورت نداشتن اینترنت پرسرعت  سی دی ها برایتان به صورت پستی ارسال نمایم.

نظرات 7 + ارسال نظر
حسینی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://parniyanezendagi.blogfa.com/

سلام همکار گرامی ممنون از حضور گرمتون سال نو شما هم مبارک امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و موفقیت داشته باشید

حسین چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ http://hn73.blogfa.com

سلام.سرقت ادبی کردم
اما به توصیه ات گوش کردم و بعضی متون از خودم است.

منصور شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید درصورت وجود کل قرآن با این سبک و صلاحدید حضرتعالی آن را برایم ایمیل فرمایید با تشکر فراوان

ا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

amir یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://akmasanat.com

مسی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ق.ظ

مسی

مسی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد